Seg start

Publicerat: 2012-05-14 / 09:49:34 | Kategori: Allmänt

Trött trött trött! Påsar under ögonen och kaffet i högsta hugg! 6 timmar sömn räckte tydligen inte men jag får skylla mig själv som inte gick och la mig när det var tänkt.

Igår var det soligt och skönt när vi strosa i slottsskogen men det skiftar snabbt. Idag biter kylan i och det blåser som attans :(Jag har ingen lust alls att ta mig ut överhuvudtaget! 

Jag skippade dessutom träningen på morgonen då det var hopplöst att ta sig upp den tid jag planerat. Ska iväg till skolan och tar ett gympass efteråt istället så kanske man har piggnat på sig till dess.

Det får bli lite hursom idag tills kroppen vaknat till liv helt enkelt. Jag har pressat och stressat så mycket den senaste tiden och jag måste börja lyssna till min kropp bättre.  Laddar upp med extra vatten och ger mig strax ut i blåsten så får man hoppas på att energin fylls på.


                     "Den rätta tiden att koppla av är när du inte har tid till det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!