Sallad på lösvikt

Publicerat: 2012-05-09 / 13:35:20 | Kategori: Allmänt

Väldigt uppskattat med Hemköps salladsbar då man är i farten. Man väljer själv hur mycket och för 30 kronor fick jag en lagom portion med massa gott! Det ekar tomt i både kyl & frys hemma så i eftermiddag får det bli en handling. I helgen får vi besök så förutom handling så blir det en städkväll. 

Tycker det är väldigt mysigt med regnet just nu. Helst av allt vill jag bara ligga i soffan och lyssna på smattret mot fönsterrutan men min kropp verkar vara igång igen så jag passar på och smyger ner till bandet medans jag är pigg och har energi. Var där imorse och gick 40 min men hann inte med att träna armarna. Så det blir 30 min på bandet och några armövningar sen är det nästan dags att möta upp Kari då han slutar tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!