Nöjd

Publicerat: 2012-05-18 / 12:03:34 | Kategori: Viktnedgång & Träning




Nästan helt själv på gymmet i morse och i lurarna spelades Michael Jackson! Det kändes som om jag flög fram och jag fick såna energikickar hela tiden så nu är vi i Eufori minsann ;)

Jag tror tyvärr att jag har en liten bröstmuskelinflammation så jag vilar från styrketräningen i övre delen av kroppen ett tag. Så blir det när man inte lyssnar på kroppen. Jag lär mig den hårda vägen hela tiden tydligen :) Smörjer in med gel och det känns redan lite bättre men jag tar det säkra före det osäkra och väntar tills det känns helt bra. Då funkar så klart bandet ypperligt och jag är väldigt nöjd med dagens mil och energipåfyllnad.

Fyller på med vätska och ska strax göra iordning en lättare lunch till gubben & mig sen blir det en skön 20-minutare i solariet! Mycket bra Fredag än så länge! :)

Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-05-18 / 21:26:47 |

Du är så sjukt duktig! Önskar jag hade din disciplin darling. Men du får inte sola solarium! PUSS

Tove | 2012-05-20 / 23:24:26 | http://freedom2love.blogg.se/

Tack snälla duu:) Nejdå, jag solar inte ofta.. mer tröst för det trista vädret som va ;)Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!