Jobbar på

Publicerat: 2012-05-07 / 07:50:33 | Kategori: Allmänt
Magen jobbar på och verkar ha kommit igång som den ska så nu kan jag slappna av lite. Jag & vattnet är bästa vänner just nu tillsammans med extra vitaminer & mineraler och jag hoppas på att förbränningen inte helt gått ur spelplan. Magen är ju vårat centrala system som bestämmer mycket. Jag står kvar på mina 77 men det är jag nöjd med för stunden. Underbart väder ute så jag funderar på att iaf ta en långprommis senare och eventuellt gå till gymmet och träna armarna. Magövningarna tror jag att jag väntar med :) Fysisk aktivitet ska ändå vara bra men jag får ta det lite lugnare helt enkelt.

11.00 ska jag vara på skolan och 13.00 har jag ett informationsmöte på AF. Det sistnämnda känns inte som någon höjdare då den informationen skulle ha nått mig för nästan 1 år sedan men bättre sent än aldrig kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!