Pausa

Publicerat: 2012-06-18 / 16:22:55 | Kategori: Allmänt


Bilder från mitt Instagram där jag heter Tovelajto om någon vill följa. Gillar den första bilden på mig då det ser ut som jag har en mörkare nyans på håret än vad jag egentligen har just nu. Jag har bestämt mig för att gå till frisören nästa vecka och tona ner det igen, eventuellt färga. Det ljusa retar mig som sagt. Maten var en favorit i repris. Saffranskyckling som jag gjorde igår igen. Massa rester kvar, nam nam!

Hemma efter en sväng i medborgarskolan och tar en paus framför datorn? Vilken avkoppling egentligen. Men tänkte printa ner lite och sen faktiskt lägga mig i sängen en halvtimme. Därefter blir det en långprommis och städning ikväll. Mamma kommer till midsommar och födelsedag så det är dags att börja röja. Inte så farligt mycket stök men skönt att slippa göra allt på 1 dag.

Igår var det rena julafton här hemma. Jag börjar komma ner så pass i storlek nu att jag kan få på mig min sambos dotters kläder. Ja, nu är hon faktiskt 23 och inte 10 som det kanske kan låta som :) Hon har fått lov att förvara säckar med kläder i vårt förråd och med hennes tillåtelse fick jag kika om det fanns något som jag kunde låna. Svar: JA. Nu känns det som jag har en ny garderob om än till låns :) Lovely. Sängen nästa.

Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-06-19 / 21:55:48 | http://sofiemarang.blogg.se/

Jag ska också ta med mig kläder, om jag får plats i alla packning! De kanske till och med är förstora!! Herregud, du försvinner!!! ;) PUSS

Tove | 2012-06-19 / 23:11:11 |

Hahaha ta med dig ta med dig! Jag vill iaf kika =) Så bra om man kan slippa köpa massa nytt. Det har redan gått för mycket på d. Massa sommarkläder som man inte ens kan använda, skitsommar! ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!