Januari 2012

Publicerat: 2012-01-21 / 18:05:02 | Kategori: Allmänt
Utanför fönstret öser snön ner och man kan lugnt konstatera att det kommer dröja ett tag till innan man får njuta av vårens värme. Man har lite glömt bort att det faktiskt bara är januari än så länge då snön tidigare lyst med sin frånvaro.

Schemat dom sista månaderna har varit fullt. Jag har kommit igång med kurser på medborgarskolan där jag nu går 4 dagar i veckan och sysselsätter mig. Det har varit möhippa, bröllop och en kort Stockholmsresa. Flängande hit och dit och jag har planerat och prioriterat träning och mat så gott jag har kunnat.

Det har varit rörigt i huvudet och jag har till & från fått isolera mig lite från omvärlden. Denna ångest & stress alltså, fy fy. Men jag måste ändå säga att jag är riktigt stolt över hur jag själv har hanterat och tänkt dom senaste månaderna. För 1 år sedan hade jag haft ångestattack på ångestattack och ringt till sjukvården i ren panik men nu har jag själv klarat av att lugna ner mig och tänka logisk så fort herr ångest har knackat på! Det bästa är att det fortfarande kan bli så mycket bättre :)

Vikten har trots jul & nyår med mycket fest och gallej fortsatt att minska. Planering och vilja är min nyckel och jag är fortfarande så grymt bestämd och fast besluten att jag kommer att klara mitt mål och hålla vikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!