Lite down

Publicerat: 2012-01-28 / 11:35:12 | Kategori: Allmänt

Igår efter avslappningen stukade jag foten, rejält. Jag var i full fart på väg ut från skolan och jag tror kroppen fick en liten chock efter att först varit i djup avslappning och sen pang upp i stressmood. Jag kan gå på foten men det gör ont. Det är inte så jag måste uppsöka läkare i nuläget. Jag får se om det blir bättre. Det knaka till nått fruktansvärt då foten vred sig så jag hoppas inte det har blivit nått tok.
Så nu får träningen utebli ett tag, iaf promenaderna på motionsbandet. Varmvatten kan nog bara vara gott för vristen men nästa pass är ändå inte förrän på Tisdag. Tråkigt bara när man var så på G.
MEN, jag ska försöka göra det bästa utav den här dagen och jag tror den kan bli lite mysig ändå.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad. Linda om foten och göra lite ärenden.
Ikväll ska jag & Kari på 50-års kalajs.

Ha en underbar Lördag och ta det lugnt i halkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!