Gymmet

Publicerat: 2012-01-23 / 19:58:11 | Kategori: Allmänt



Det blir väldigt mycket vikt & träningssnack här nu men det är just det jag är mest fokuserad på nu förtin.
Jag har kört mina dagliga promenader, tränat kondition & styrka i varmvattenbassängen 2 dagar i veckan & kämpat lite med mina hantlar som jag har hemma. Effektiv & skoningsam träning då min kropp lätt blir överansträngd & jag får ont i knäna pga min vikt.
 
Problemet just nu har varit att komma ut på promenaderna Dåliga skor & halt ute. Så tråkigt & jag vill inte känna att jag måste styras av vädret när jag vill ut och motionera. Kari har tjatat på att vi ska köpa kort på gymmet men jag har varit lite skeptiskt. Jag har aldrig varit förtjust i gym. Svettigt, instängt, dyrt & ytligt har varit mina anledningar. Men så hade dom gratis provträning hela förra veckan så jag tänkte,
jag får ge det en chans. Så i Lördags traskade vi ner. Vi har max 30 m ner till gymmet :) Och vilken succé det blev. Jag blev fast direkt.

Nu har jag varit där 3 dagar i rad och idag köpte jag årskort :) Perfekt att kunna använda motionsbandet nu när det ligger is ute på vägarna och när det dåliga vädret sätter in. För hey, vi bor ju i Göteborg, blås&regn-staden!

Jag är nöjd, mycket nöjd! Imorgon blir det dock min varmvattenbassäng, mitt favoritställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!