Gokväll

Publicerat: 2012-01-24 / 19:58:10 | Kategori: Allmänt

                                                          


                                            Det må vara vinter utomhus men det blommar inombords


Det har varit en härlig dag! Tisdagar har jag inte nån kurs på medborgarskolan...än, så Tisdag är den dag då man kan få gjort lite nytta.  Gick upp 06.15 för att jag & Kari skulle hinna äta frukost tillsammans.  Frukoststöket tycker jag är bland det mysigaste på hela dagen så jag går gärna upp tidigt och kokar ägg & kaffe. Så kommer man upp & får några extra timmar. Jag kan iof inte sova så länge annars heller på morgonen men 06 vaknar jag inte av mig själv iaf. 

Efter Karln gått iväg för jobb så tog jag tag med en väntande disk & sprang runt och plocka & dona. Skönt att få det städat. Kari har nämligen ledigt ons, tors & Fredag så det blir en tidig helg.

11.30 gick jag ner till gymmet och körde ett pass. 40 min på motionsbandet, lite mage och så körde jag rodden. Det kändes lagom då jag även skulle på ett varmvattenspass på eftermiddagen. Kari frågar om jag inte kör slut på mig med all träning men jag har aldrig känt mig piggare. Förut gick jag ändå en promenad på morgonen även fast jag skulle ha varmvattensträning på eftermiddagen. Det gäller bara att få i sig mat (rätt mat) & mycket vätska. Jag kör extra hårt nu men jag är så nära -40 så jag vill lägga in en extra växel så kan jag ta lite vila sen. Jag har planerat för skumpa & färska räkor den dagen vågen står på 90,5. Jag hoppas på att den gör det till helgen :)

Efter träning blev det lite lunch hemma & sedan en lång lekstund med kissarna. Jag lekte med dom tills dom låg stupade i sängen alla tre och då kände jag att jag också kunde lägga mig på soffan och vila en stund :) 15.30 gav jag mig iväg för varmvattensträningen. Det gick bra men det var lite väl mycket folk så när man skulle simma fick man simma zick zack =P Vågen stod på nästan 91 kg. Snart snart snart!

Kari gick iväg och spela en innebandymatch & jag funderar på att lägga mig i soffan & kika på nån film. Har "Drive" nedladdat men kommer inte ihåg vad den handlar om. Få se vad det är för nått. Hoppas ni har en mysig kväll. PUSS                                                       


Kommentarer
Pia | 2012-01-24 / 21:01:06 |

Gud va du är duktig! Heja heja :)

Tove | 2012-01-26 / 07:59:20 | http://freedom2love.blogg.se/

Tack Pia :)

Sofie Maräng | 2012-01-26 / 22:41:26 |

Jag har skumpa vi kan dricka och fira! pussgurka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!