Älskade Tisdag. Knasiga Tisdag

Publicerat: 2012-01-31 / 10:54:47 | Kategori: Allmänt

                    
Tisdagarna är dom dagarna jag verkligen kan planerat helt utifrån mig själv då jag inte har nån kurs att passa. Det ända jag har planerat är mitt varmvattenspass klockan 16. Dock tar jag mig aldrig tid att sätta mig ner och göra sånt som jag kanske helst av allt vill göra. Jag har jättesvårt att göra "bra" och avslappnande saker för mig själv om man inte räknar med träningen då. Just nu känner jag lite panik över att jag har en hel dag framför mig och jag borde faktiskt städa, diska och åka & handla fast jag även känner att jag egentligen bara behöver få vara. Kanske sticka el kolla på nån serie, bara slappna av helt enkelt. Men jag kan inte.  Som stickningen har helt fallit bort. Det var verkligen nått som gav mig extra energi då jag kände mig nöjd efter att ha skapat något. All ledig tid går åt till träning & planering av mat & vardag. Släpper jag allt här hemma skulle det bli kaos=P

Men jag ska ändå försöka göra nån kombination av dagen. Kom precis hem från ett pass på gymmet, gick mest på bandet (50 min). Tänkte att jag tar en dusch och kommer igång lite med disk och förbereder tvätt sen ska jag sätta mig ner och kika på ett serie avsnitt. Favoriterna just nu är Greys (som alltid), Revenge & Once upon a time. American horror story har jag även följt men dom har säsongsuppehåll.

Tycker synd om gubben min som jag precis pratat med i mobilen. Han har varit på Previa och har fått besked om att han fått tennisarmbåge. Så imorgon blir det sjukgymnast för hans del. Hoppas de får bukt på det. Verkar som ett nedrigt problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!