Vilodag

Publicerat: 2012-02-22 / 21:36:28 | Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande lika nedsatt så idag tog jag en vilodag från träningen. Var på plats på medborgarskolan vid 10 och då fick vi besöka några nya lokaler på victoriagatan som vi så småningom kommer att använda. Nyrenoverat och VARMT var det framförallt. Lokalerna på molinsgatan där jag hittills har varit är så fruktansvärt kyliga och det funkar inte för oss som har avslappningsövningar, yoga och qigong, man blir stel som en pinne!

Vi fick även kika in på ett snabbt studiebesök i samma byggnad där det pågick en kurs i silversmide & oljemålning. Silversmide såg ut att vara riktigt roligt och jag ställde massa nyfikna frågor till damerna som satt och pilla :) Dock ingår inte silversmide i medvind, projektet jag medverkar i utan man får stå för kostnaden själv. Men jag tyckte inte det var alltför dyrt så det tål att tänkas på!

Efter medborgarskolan åkte jag hem och tog det lugnt. Vid 14 kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så det var bara att krypa ner under täcket och sova. Behöver verkligen vila nu så jag blir frisk nångång!
Träningsvärken jag har från rump & benträningen ska vi inte tala om. Har även värk i ryggen men det är det en "skön" värk. Längtar till nästa pass!

Kari har farit iväg på innebandyträning och jag tänkte nu slå på en film, The Woman in black. 
Glida ner under täcket igen och bara vara, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!