Strax iväg

Publicerat: 2012-02-21 / 14:16:25 | Kategori: Allmänt
Kari har en 9.30-vecka så vi är nere på gymmet varje morgon. Jag kör ganska lugnt då jag fortfarande är lite småförkyld. I dag blev jag riktigt glad då jag hitta en maskin där jag kunde träna både ben och rumpa. Dom jag har testat innan har fått mina knän att klaga på direkten men denna funkade jättebra. Lite kände jag av i vänstra knät men jag får börja med väldigt lätta vikter. Så roligt när man hittar nya favoriter!

Efter gympasset har jag mest vilat och tagit det lugnt. Jag är lite lack på mig själv för att jag var tvungen och kolla in årets big brother-deltagare. Nu kan man väl inte låta bli att kolla på den skiten.  Solen skiner ute och jag väntar på att mitt hår ska bli torrt sen ska jag ta mig in mot stan. Mitt hår är bedrövligt och jag är i stort behov av ett taggdiadem för att på nått sätt försöka dölja min utväxt. Min plan var att jag i helgen som var skulle tona ner det hos frisören men oförutsedda utgifter stoppa den planen. Jag får snällt spara och hålla ut ett tag till.

Efter stan blir det rehab i varmvattenbassängen. Vristerna ska tränas och sen ska jag bara ligga och mysa i det varma. Väldigt spänd på att få se vad vågen säger, det har hänt en del sen jag sist var där. På torsdag ska jag även till dietisten för vägning. Sist hade jag gått ner 4.2 kg. Det har jag nog glömt att skriva kom jag på nu. Ser som alltid väldigt mycket fram emot det.

Tror det får bli det senaste avsnittet av "det okända" innan jag ska iväg. Det kan vara lite kusligt att sitta och titta på det själv ibland men nu är det ju ändå ljust  ute:) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!