Soliga Lördag

Publicerat: 2012-02-04 / 13:02:38 | Kategori: Allmänt
Vaknade glatt upp idag och inte blev det sämre när man ser solen kika in genom fönstret. Vi åt mysig frukost och gjorde melodikrysset. Idag var det inte så lätt men tillslut fick vi ihop det med massa google =)



Just nu

Kom precis hem efter vi har varit nere i Olskroken och köpt färska räkor & lite blomster. Kari åkte vidare för dömning men jag tog vägarna förbi second hand och köpte mig 2 krukor. Den ena krukan är formad som ett lejon och var ganska maffig. Kunde inte låta bli att köpa den för ynka 20 kr :) Den behöver lite rengöring bara så jag får visa senare. Ljushållarna på bilderna nedanför har jag gjort själv på keramiken. Färgen vet jag inte om jag är så förtjust i men jag blev ändå nöjd med att jag kunde få glasyren så jämn :) Dom lyser fint i mörkret dessutom.




Nu ska jag städa undan lite och ta mig en lunch sen bär det  iväg till gymmet. Jag sa ju att jag skulle vila men jag tänkte köra väldigt lugnt. Det blev inte mycket till träning igår och jag har inga känningar i benen just nu så det blir nån halvtimme på bandet bara. Efter det ett långt bad och föreberedning för myset ikväll! Äntligen börjar melodifestivalen! =) Får se efter vad det är för dårar med detta år ;) Hörde att Torsten flink och Sean banan ska vara med, det låter ju högst imponerande!

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!