Sjuk sjukare sjukast

Publicerat: 2012-02-20 / 18:26:50 | Kategori: Allmänt
Ja överallt hör man om folk som har influensan, kräksjuka och diverse annat mysigt. Själv åkte jag på influensan förra veckan och det var ett obehagligt litet virus. Dom 2 första dagarna med hög feber var värre än värst. Bara man prata så fick man kalla kårar i hela kroppen. Nu mår jag ganska bra. Lite småförkyld och killig i halsen bara.

Men uff vad tråkigt det har varit hela veckan! Ingen träning, ingen aktivitet överhuvudtaget. Orka inte ens kolla på TV. Det ända positiva med influensan om man nu ska försöka hitta något är att jag under dom sista dagarna kom igång med stickningen igen. Babysockor offcorse, för det är så jädra roligt! + att det inom kort kommer en söt bebis till som ska få äran att använda mina sockor. 
Låg i soffan tidigare idag och stickade lite medans jag kikade på ett avsnitt av Once upon efter Medborgarskolan. Stumpan gosade till sig ordentligt vid fötterna. Hon ska alltid vara med :) Just nu använder jag 2 färger.



Så nu ska jag aldrig mer klaga på hur stressigt jag har det under vardagarna med allt flängande! Nu längtar jag till att få stressa lite, den goda stressen. För det mesta är stress bara äckligt jobbigt. Nu kom Kari hem så jag får väl ställa mig vid spisen =P God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!