Mera värme, mera sol!

Publicerat: 2012-02-29 / 15:16:26 | Kategori: Allmänt
11 grader ute och solen skiner. Det sägs att våren har anlänt tidigare än vanligt men jag är otålig. Vill ha sommar, nuuu. Annars då? Jag har legat som ett kolli ett par dagar. Nog för att jag har några orosmoment hängandes över huvudet men den influensan tog knäcken på mig. Igår började jag känna mig någorlunda pigg & normal igen och idag känns det ytterligare lite bättre. Kom precis in från en härlig promenad. Stannade till 2 gånger och satt och sola ansiktet och sög in all energi strålarna kunde ge mig, underbart! Ska lägga mig och vila en stund tills Kari kommer hem från jobbet så blir det middag och sen en sväng ner till gymmet.

Tycker det är så tråkigt att bara skriva utan bild i bloggen så jag bjuder på 2 bilder på mig själv som jag tog tidigare idag innan jag skulle till medborgarskolan. Där ser man hur mycket utväxt jag faktiskt har. Man ser knappt det blekta =P Det går verkligen inte att ha lugg el utsläppt hår längre, ser tokkonstigt ut! I helgen ska jag eventuellt beställa tid hos frisören för nertoning om det inte är så att jag känner att jag kan hålla ut lite till.




Nu, vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!