Peppa!

Publicerat: 2012-04-10 / 11:35:37 | Kategori: Viktnedgång & Träning
Efter en träningsfri påsk förutom en kort sväng (under protest) till gymmet igår så är jag nu igång igen! Körde ett rejält pass på gymmet i morse och nu smyger sig motivationen tillbaka.

Jag fullkomligt släpade fötterna efter mig när vi gick till gymmet igår. Funderade även starkt på att vända tillbaka hem när jag väl stod vid entrén Men det var nog bra att jag gick in för jag fick tillbaka suget efter det träningspasset. Ändrade lite på bandet (mer lutning & högre fart) som gjorde det hela snäppet flåsigare men också mer skoj! På de andra maskinerna märkte jag att jag även kunde öka lite vikter så lite starkare har jag nog blivit :) En magmaskin som jag knappt kunde använda innan kunde jag med lätthet köra idag med den lättaste vikten, kul! 

Nu vilar jag lite och väntar på att Kari ska komma hem på lunch. Sen blir det lite städning och sortering av kläder! Det ligger ett hav av kläder i sovrummet efter mitt rotande i den upphittade säcken. I eftermiddag blir det varmvatten och efter det kan jag känna mig nöjd med denna rivstart.


Köpte påskliljor till påsk och jag undrar vad jag gjort för fel för stjälkarna hänger ju bara nu och dom har precis börjat blomma?? Eller blir det lätt så när dom är så långa? Nu har jag fått samlat ihop alla blommor och ställt dom tätt ihop så dom får stöd av varann och inte bara ramlar ihop!

Kan man klippa av stjälkarna på påskliljorna och sätta i vas el dör dom då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!