Äntligen!

Publicerat: 2012-04-29 / 15:11:29 | Kategori: Allmänt


I går hade vi äntligen våran premiärgrillning, mums, mums, mums. Fick så mycket tillbehör över så vi tar och grillar idag igen. Kari är och spelar match (som vanligt) och jag har en vilostund tillsammans med Sessan i knät. Ska strax bege mig ut på en promenad. Orkar jag så blir det ett dubbelvarv, det är ju underbart väder! I morse var jag nere på gymmet och körde ett pass. Skönt med en riktig träningsdag då det varit lite si sådär den senaste tiden. Magsjuka och lite annat har stått i vägen men det är bara att komma igen.

Jag har känt mig lite vilsen ett tag och ibland har jag varit rädd att jag kanske håller på att gå ner mig igen men det är nog bara hjärnspöken. Har som sagt inte kunnat träna som jag vill som verkligen är som terapi för mig och det har varit lite för många bromsar och energislukande runt omkring mig. Nu när allt kan rulla på som vanligt för ett tag så känns det nog bättre. Jag lär mig nya saker om mig själv och kommer till insikt om så mycket nuförtiden och det känns som jag är i en rejäl utvecklingsfas. Så det är bara att bita ihop och tänka positivt och realistiskt så kommer allt bli så himla bra tror jag.

Så, nu går jag och fångar solens strålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!