Ta i trä

Publicerat: 2011-09-19 / 14:07:42 | Kategori: LCHF

Jag skulle aldrig ha nämnt i ett tidigare inlägg att jag knappt varit sjuk på 1 år. Pang och jag ligger sjuk med feber och har ont i varje lite del av kroppen på lördagsmorgon. Fruktansvärt tråkigt och jag dör av tristess! Febern är som tur borta men det finns inte mkt energi att ta av. Jag som ville köra på hårt med träningen innan vägningen på Sahlgrenska på Onsdag. Men, men, det är bara att vila och ta det lugnt. 

Försöker att få i mig mkt vätska och mat för att bli frisk så fort som möjligt   men jag har ingen aptit alls. Dock tillaga jag något igår som var rätt gott att ta som lunch idag tillsammans med broccoli. Korianderbiffar i het tomatsås. Enkelt och gott.





Receptet hittas här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!