Tyst

Publicerat: 2011-11-14 / 18:23:14 | Kategori: Allmänt
Det har varit tyst här i bloggen ett tag och det beror som vanligt på en massa jobbiga tankar och fix med vardagen. Jag har kämpat med att få igång en psykologkontakt som tillslut gick i stöpet och planerat med AF för min fortsatta aktivitetsplan. I Fredags var jag på möte på medborgarskolan som håller i ett projekt som kallas  för Medvind. Där tillhandahåller dom ett antal mindre kurser till dom som är och har varit långtidssjukskrivna. Dom har ett veckoschema där man själv väljer vilka kurser man vill ta. Det lät som nånting väldigt bra så på onsdag ska jag ditt på ett till möte med min framtida handledare och berätta vilka kurser jag kan tänkas vara intresserad av att testa. Ska bli kul! Handledaren verkar väldigt trevlig.

Viktnedgången fortsätter i samma takt och det går bra med mat och träning! Det är mitt positiva energigivande i min tillvaro just nu. Ska göra lite ändringar matmässigt så småningom men det känns inte som några större problem. Förra vägningen för snart 2 veckor sedan landade på 104,2 kg och totalt hade jag gått ner 6,1 förra månaden, litet rekord :) Just nu väger jag 102 här hemma. Det ska bli roligt att väga mig imorgon när jag ska till rehabbassängen. Tror jag är väldigt nära -30 kg om jag inte redan är det :) Det varierar som sagt mellan min, sahlgrenskas och rehabbassängens våg. Hursom så rullar det på nedåt som det ska och det är det viktigaste!



Sen har vi tärnor äntligen hittat en fin bolero till bröllopet! Boleron i tidigare inlägget var minst sagt en besvikelse! Man ska inte beställa kläder från nätet om det inte är svart el vitt. Färgerna kan vara heelt annorlunda! Nu har vi en glittrig fin liten skapelse från Cubus, tror det blir perfekt!

  

Kommentarer
Sofie | 2011-12-10 / 10:21:50 |

Den är sååå himla snygg, sitter som ett smack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!