Overkligt

Publicerat: 2011-05-26 / 07:18:45 | Kategori: LCHF
Det var en konstig dag igår. När jag skrev ut hur mkt jag gått ner här och på FB så kom det så mkt positiv feedback att jag blev alldeles varm i lillhjärtat :) Men det var samtidigt väldigt konstigt för jag har inte riktigt förstått själv hur bra det har gått. Visst, det har varit tungt vissa gånger att ta sig iväg på träning men annars så har jag inte gjort några större uppoffringar. Det har rullat på smärtfritt. LCHF kallas med all rätt njutningsmetoden.
Jag äter ju inget socker så bullfika, läsk, godis och andra sockerrika käller går helt bort men inte ens det är jobbigt att avstå från. En STOR fördel men LCHF är att sockersuget näst intill försvinner. Jag var väldigt sockerberoende innan !

Igår var jag hos Dietisten igen. 1 gång varje månad är det meningen att jag ska träffa henne. Jag var lite nervös över detta möte eftersom jag bestämt mig för att fortsätta i samma anda. Jag vill helt enkelt inte ändra på nått som funkar så bra för mig. Inte än iaf. Men hon var väldigt förstående och jag fick mkt positiv feedback även där.
Det viktigaste är att jag går ner i vikt. Hur jag går ner spelar ingen större roll i dagsläget. Jag ska inte äta strikt enligt LCHF hela mitt liv men det är en bra start & jag har lärt mig mkt! Det är en hel djungel med intressant fakta med studier & forskning inom kost.

Jag vill iaf TACKA alla som läser detta för den grymt bra stöttningen jag har fått & positiv feedback! Speciellt tack till min syster som inspirerade mig :) Nu går jag mot mitt andra delmål. Dock vet jag inte hur mkt jag ska sätta det på än. -5 el -10. Vi får se.

Puss & Kram!


Kommentarer
Mia | 2011-05-26 / 08:18:14 |

Så himla skoj att läsa! Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!