Mätning

Publicerat: 2011-05-14 / 12:10:07 | Kategori: Viktnedgång & Träning


Nu har jag kommit igång med mätningen & ska försöka att inte väga mig så ofta som jag har gjort tidigare.
Idag, 4 dagar efter den första mätningen fick jag en rejäl skjuts framåt i motivation. Det är tänkt att jag ska mäta mig varannan vecka men var så nyfiken så jag bad Kari mäta lite i morse.

Bara efter 4 dagar har jag minst minskat med 1 cm på alla ställen vi har mätt. På vissa 2 cm. Det var en underbar överraskning & man blir gladare än att ställa sig på vågen. Jag fortsättar gladeligen i samma anda som jag gjort.


Jag har pysslat lite med bloggen & nu kan man se min viktminskning på höger sida under profilbilden. Funderade på om jag bara skulle ha delmål men det kan jag istället skriva om i inläggen tänkte jag. Det är 70 jag vill ner till & jag SKA komma ner dit igen. Det får ta sin tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!