Fixingday

Publicerat: 2011-05-06 / 13:01:16 | Kategori: Allmänt

Idag är det doning som gäller. Dona, fixa=städa. Ingen direkt kaos hemma men det behövs en stor diskning & en del drag med damsugarn. Har precis lagat till en måltid till mannen i huset som har en timmes rast.

Igår var jag så fruktansvärt trött. Varken datorn el TV lockade under kvällen.  Därav bloggtorka.
Började dagen med ett studiebesök på Apoteket Cura på lindholmen. Jag har nämligen en del funderingar att söka till apotekstekniker till höst. Eller funderingar, jag SKA söka sen får vi se vad som händer. Väldigt intressant studiebesök & det känns forfarande som ett yrke jag kan trivas med. Efter det blev det träning, Willys, matlagning och sen direkt ner i bingen. Finns inge härligare att lägga sig i sängen när man är riktigt trött och verkligen känner hur man sjunker ner i en skön sömn. 

Morgondagen startar med ett besök på IKEA. Kari har domarkurs hela dagen och jag kan nog sysselsätta mig några timmar ute i bäckebol :) Ska inhandla lite fler kuddar & kuddfodral till soffan, kanske någon växt sen får man se vad man kommer hem med. Jag har 400 att uttnyttja så det lär inte bli några större inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!