Dags för regn

Publicerat: 2011-07-21 / 20:03:33 | Kategori: Allmänt

Ja nu är det slutsolat för ett tag! Om man ska tro på vad som sägs på dumburken. Men det verkar ju onekligen stämma hittills Full sol under hela dan men nu sveper mörka moln fram över Göteborg:( Tror det blir mkt mys inne med tända ljus dom närmaste dagarna.

Kom iväg och fick håret trimmat. Såå jäkla skönt! Man fattar inte riktigt att det är ens eget hår när man går ut från salongen. Som natt och dag! När jag var där fråga jag även om priser och tillvägagångssätt ang. färgning för jag är kräkless på mitt blekta hår! Finns inget som sliter mer än det där fördömda blekningsmedlet. Det har varit bekvämt och billigt men nu vill jag inte mer! Jag ska spara lite och när jag fått lite mer utväxt så ska jag gå till frissan och dom ska färga/tona ner det till något som mer liknar min egen hårfärg.

Försökte ta lite kort själv idag men det var svårt att visa frillan :)



Efter klippningen så gick jag och köpte mig en våg! Nu behöver jag inte vänte ända till den 17 augusti då jag väger mig hos dietisten :) Vägde mig i eftermiddag och det ser bra ut :) Det går lite långsammare men fortfarande nedåt hela tiden.



Blir bara goja av allt jag skriver nu. Både kropp & knopp är slut.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Mia | 2011-07-23 / 19:56:25 |

Vad snyggt det blev med håret!

Tove | 2011-07-23 / 22:07:28 |

Tack! Men jag blev inte nöjd. Nöjd med att det känns fräscht men hon hade gärna fått tatt lite till sen klippte hon på ett sett så hon tunna ut håret. Vi vill ju ha tjockt :) Men ja bättre än vad det va innan haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!