Sommar

Publicerat: 2011-07-07 / 08:44:51 | Kategori: Allmänt
De flesta vet varför bloggen legat i vila ett tag, så jag skippar förklaring. Livet är en berg-o-dahlbana helt enkelt. Det är bara att spänna fast sig och åka med..vare sig man vill el inte :)

Känns underbart med sommar nu! Vintern har alltid varit en favvo hos mig men jag börja tina upp :) Vet inte om det är pressen att man ska vara så fin, smal och ha snygga sommarkläder som tidigare har gjort att det blivit jobbigt. Nått skumt är det iaf.

Så, hur har det gått med allt.
Jag fortsätter att minska i vikt. I Tisdags var jag till dietisten & vägde mig och jag hade tappat 3,2  kg sen sist (väger mig en gång i månaden) och det var jag riktigt nöjd med efter inte ha tränat så mkt pga sjukdom, fuskat med godsaker och hade megafusk när mammsen var här och hälsade på i midsommar. Jag trodde inte det hade hänt något !

Den våg som jag har vägt mig på hittills förutom hos dietisten, kommer jag inte åt förrän sista augusti. Vill väga mig på samma våg så jag verkligen ser hur mkt från start som jag har tappat. Därför vet jag inte hundra hur mkt jag sammanlagt gått ner just nu. Kroppen var dessutom uppsvälld och vätskefylld (röda v) i tisdags när jag ställde mig på vågen hos dietisten. men jag tror jag har nått -15. oavsett så ser jag iaf hos dietisten hur mkt jag går ner varje månad så jag har lite koll iaf. Det är bara att fortsätta i samma anda.

Tänkte lägga upp lite bilder men datorn ville inte gärna ta drivrutinerna som fanns till min nya mobiltelefon där dom flesta bilderna ligger :( 

well well.. promenix? ja visst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!