Skön känsla

Publicerat: 2011-07-15 / 13:26:55 | Kategori: Viktnedgång & Träning

Var ute på en rask promenad efter frukost. Perfekt väder för att vara ute och röra på sig.
Mulet och lite duggregn el säger man dagg?? Det var iaf mkt uppfriskande att komma ut.
När jag hade gått runt min vanliga runda på 45 min så kändes det inte som jag ville stanna så jag tog ett varv till :) Så nu har jag gått 1,30 min och är mkt nöjd. Sista kvarten öste regnet ner så jag är lite frusen och fötterna är lite möra men ett långt varmt bad kan göra susen. Men först lite sit ups och några lyft med hanteln sen är jag officiellt igång på allvar med träningen :)
                
                          Ikväll blir det som ofta fredagstacos, film och kanske lite spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!