Kvällspromenad i Skatås

Publicerat: 2011-07-17 / 00:06:47 | Kategori: Viktnedgång & Träning





Det blev en skön promenad i skogen men nu är mina ben helt slut. Mina vader känns som tegelstenar!
Vi gick ett bra tag. Utan bil el cykel så får man gå en bit bara för att ta sig till spåren. Väl där så blev solen så där fint kvällsvacker och det var supermysigt att gå genom skogen.

Det var dock slut på batterierna till kameran därav dom suddiga bilderna! Stötte på ett rådjur och kom jättenära men så klart så hade jag förbrukat det sista av batterierna som fanns kvar. Den var väldigt nyfiken på oss iaf :)Kari skrattade under promenadens gång. Så fort jag såg ett bra ställe att fota skrek jag -STOPP!! Då fick han inte röra sig:)

Nu blir det kudden. Kram & Godnatt!


Kommentarer
Mia | 2011-07-18 / 19:50:53 |

Visst ligger det där i närheten av Kärralunds camping? Där har jag bott några gånger :-) Och så tror jag att polisrytteriet håller till där i närheten också, har varit där och hälsat på polishästarna :-)

Tove | 2011-07-19 / 09:34:18 |

jajjemen alldeles rätt! Lissebergs camping ligger där om det var d du menade? jag har åxå varit där & hälsat på polishästarna då Kari delade ut post där. Gjorde misstaget att luta mig lite på elstängslet ha ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!