Helg

Publicerat: 2011-07-25 / 00:49:34 | Kategori: Allmänt





Vi har haft en härlig men en aningens för lugn helg här hemma. Det blev en promenad i morse men annars har träningen lyst med sin frånvaro. Vi har ätit gott, druckit gott och bara varit. Vi har segat på rejält på morgontimmarna så frukostar har blivit rejäla brunchar istället.

I lördags var vi en kort sväng till Kvibergs marknad och tittade runt. Fanns inte så mkt att se men jag fastnade i frukt och grönsakshörnan! Så mkt billigt mumsigt! Hittade världens största och finaste hallon för 12 kr asken och en melon jag aldrig testat innan så det fanns inget val än att ta med dom hem PUNKT Jag ska egentligen inte äta så mkt frukt. Frukt är godis som man säger men nu var jag värd det tyckte jag.

Ikväll har vi testat att göra LCHF pizza. Det var en till glad överraskning Vem behöver pizzabagare nu? Riktigt gott! Vi gjorde en vanlig vesuvio för att göra ett enkelt test. Ska lägga upp recept senare.

Kari vingla nyss in i sovrummet efter ha sovit en dryg timme på soffan....vi har sett på film. el JAG har sett på film. Är jag trött på Karis tjöt så kan jag bara sätta på en film så blir det tyst. Det är rena sömnpillret för honom. Nej, så gör jag inte :)
Ikväll såg vi/jag Source code. Bra film i min smak. 

Kari har fått 2 dagar att ställa in sig för semester, imorgon börjar den på allvar! Ha ha, lät som något hemskt men jag vill som alltid hitte på saker, han kan vara lite trögstartad. Dock föreslog han själv en vända på stan imorgon till min glädje. Vi ska svänga förbi Lidle & köpa oss ett stort katt/klätterträd dessutom. Konstigt ställe att hitta det på men det var en av kampanjvarorna som dom hade denna månaden för en billig peng. EN GRILL ska vi införskaffa oss åxå! Det e på tin!

La upp en bild på en tunika på slutet. Jag har äntligen hittat ett par nya badkläder och den tunikan råka komma med i beställningen. Blev "kär" när jag såg den. Tyckte den var så galet härlig med alla sina färger så jag hoppas att den passar!

Man ska aldrig skriva sent på kvällen el mitt i natta som det faktiskt är nu. Det blir väldigt pratigt. Så jag nöjer mig med denna helgrapportering och puttar bort Kari från MIN halva av sängen och går och lägger mig :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!