Tappar förståndet

Publicerat: 2011-08-31 / 18:41:11 | Kategori: Allmänt
Jag tror jag håller på att balla ur. Min kropp gör inte som jag säger. Säger till mig själv att sluta men jag fortsätter som om jag fullständigt är döv inför mina egna tankar. Huvudvärken har dunkat på hela dagen och alla samtal jag haft idag med andra känns bara fel. Kan inte prata och kommer det ut nått så vill jag bara radera det 1 sekund senare. Hur kan man hamna här?? Får jag inte någon att ha terapisamtal med snart så spricker jag. Gråten sitter i halsen men samtidigt känner jag mig inte speciellt ledsen.

Nu ska jag säga till mig själv att äta och gå ut på promenad och jag tror jag kommer att lyssna denna gång för jag är riktigt hungrig!

Designen på bloggen är crazy och ska ändras. Det blir så när man inte är i sitt sinnes fulla bruk :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!