Regnig Fredag

Publicerat: 2011-08-05 / 22:46:00 | Kategori: Allmänt
Sitter med ett glas kallt mousserande vin och väntar på att Kari ska bli klar i telefon. Vi tog en paus i filmen "The Breed" från 2006. En skräckis med massa rabiesinfekterade hundar, härligt;)

Verkar bli båt imorgon om vädret håller sig någorlunda i schack Hoppas hoppas! Idag trodde vi på fint väder och en planerad tripp till Brännö igen men regnet öste på. Istället blev det en lugn dag hemma och jag fick äntligen igång min fotoväggsprojekt i hallen! Det ska upp flera ramar längs sidorna och bytas ut en del foton så småningom. Nu är det mest bara på kissarna men det är nog fint tycker jag :)



Lova mår mkt bättre och har slutat rusa in på toan varannan minut. Upptäckte dock att jag gett henne en liten för liten dos så jag tar det säkra för det osäkra och ger henne nån extradag istället. Inget hon direkt säger nej till för hon fullkomligt älskar medicinen! Där oroa jag mig en hel del i onödan.

Nu blir det fortsatt filmvisning på sankt pauli !

Fick höra att man inte kunde se filmklippet som las upp igår. Ska ta och ändra inställningarna senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!