Chock igen

Publicerat: 2011-08-17 / 19:47:39 | Kategori: Viktnedgång & Träning
Idag var jag till Sahlgrenska och träffade min dietist för uppdatering och vägning. Trevlig som alltid var hon. Känns riktigt bra att åka och träffa henne 1 gång i månaden.
 
Idag kändes det sisådär. 2 veckor utan träning och en hel del fusk med maten har lämnat en anings dåligt samvete. Dock märkte inte vågen av mitt lilla fusk så mkt då den stod på - 4,8 kg! Ni kan tänka er min förvåning. Jag satt helt förstummad över vad hon precis sagt till mig. Så nått "rätt" måste jag ha gjort. Efter att ha gått därifrån och grubblat ett bra tag så kom jag ihåg röda veckan vid förra vägningen så det var nog det som förvilla lite. Jag var dessutom säker på att jag hade vägt 119 vid förra vägningen men det hade tydligen varit 120. Idag ligger jag på 115 kg :) Nu är det bara att ta nya tag! Vid nästa vägning ska jag ha ett gott samvete :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!