1,5 kilo

Publicerat: 2011-08-31 / 09:54:42 | Kategori: Viktnedgång & Träning


Just nu är jag i en sån riktig jobbig period. Tokstressad för egentligen ingenting. Blir totalt uppslukad av olika små projekt jag håller på med och sen får jag dåligt samvete för att jag inte hinner med nånting annat. Vad jag än gör så känns det som jag har 1000 saker till att göra. Det är så obehagligt! Igår höll jag knappt på att ta mig ut ur lägenheten men min goda vän Anna peppa på mig på telefon och tillslut kom jag iväg till varmvattenbassängen!
 
Den har ju haft sommarstängt i 2 månader och vad jag hade glömt bort men kom på under spårvagnsresan på väg dit var att där fanns ju faktiskt vågen som jag vägde mig på från första början den 15 mars, då jag låg på 130,5. När jag kom till sahlgrenska hade jag redan gått ner 10 kilo men deras våg skilde sig lite från  varmvattenbassängen. Det spelar ingen roll så länge man utgår från samma våg och iom att rehabbassängens våg var den första så kommer jag fortsätta utgå från den.

Den 15 mars vägde jag 130, 5  & igår 30 aug... 112 kg =) 18, 5 kilo har jag gått ner! 1,5 kg kvar och jag har nått mitt andra delmål på -20 kg. SÅ glad och besöket gav mig mkt! Önska bara min stress och oro kunde försvinna med lyckan. Det blir väl bättre så fort jag vet vart mitt liv är på väg.

Idag är det cellprov på munkebäcks MVC.
Möte med diakonissa i kyrkan imorgon ang hjälp med psykolog.
Nästa tisdag, möte med AF

Nu ska jag ut och ta mig en rask promenad så kanske endorfinerna puttrar igång. Kryper i kroppen på mig :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!