Varm sommarhelg!

Publicerat: 2009-05-30 / 11:16:47 | Kategori: Allmänt
OJ så varmt det är ute! Känns lite tråkigt att jag bestämt mig för att städa & dona här inne idag men jag tänkte sitta ute & sola lite på balkongen emellan. En flaska mousserat & jordgubbar står i kylen & lockar :) Kari har åkt iväg på TRAVdag med sina kompisar. Det är  elittravet i Stockholm som dem åkt till varje år men i år bestämde de sig för att vara kvar i Göteborg. Så dem sitter ett gäng karlar i majorna som ska spela. Detta gäng spelar ofta tillsammans & vann STORT för några år sen. Dem har sparat en viss summa pengar för att dem tillsammans ska fortsätta spela men idag spelar dem upp de sista pengarna på 6500. Bra chans på HÖG vinst om dem får in nått! Hoppas hoppas!

Tro om det är några som vågar ta sitt första dopp idag? Jag hade gjort det om jag inte fortfarande var småförkyld. Jag badar trots kyla i vatten så länge det är VARMT i luften=)

Kommentarer
Milla | 2009-05-30 / 21:50:08 | http://freedom2love.blogg.se/

Fick ett mms från min barndomskompis o hennes kille tidigare idag, att dom hade badat. I havet! Dom kan inte vara kloka! Jag kommer vänta till juli..... Tror jag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!