Svammel

Publicerat: 2009-05-15 / 19:09:07 | Kategori: Allmänt

Hua vad tråkiga dagar detta har varit men det är väl inte direkt meningen att man ska ha the time of my life när man e sjuk. Men ändå...en främling....flippar ur. Längtar till jobbet på måndag t.om så man får känna sig produktiv på nått sätt. Är hur hungrig som helst. Kari är på fysiken & ska köpa med sig kycklingrullar hem tror jag.
Jag har öppnat upp en Törley precis, kanske man får lite roligare. Nä men gott e det! Lite lyx på en Fredag så där. Sen blir det nog kubb här ute & jag är riktigt sugen på poker ikväll. Har som sagt knappt suttit vid datorn på sistone så det får bli nån turnering senare om det inte blir det nu klockan sju? Tråkigt svammel. På TV har jag ridhoppning. Tycker det kan va mysigt å se + att man tänker tillbaks lite på när man själv red. Hästar är mäktiga:) NÄ det här går inte an. Har inge roligt att meddela=) Kan lägga upp lite snajsiga bilder istället.





gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!