Paus i stök

Publicerat: 2009-05-23 / 13:00:44 | Kategori: Allmänt
Nu tog jag en paus i allt stökande. Kari åkte iväg på bolaget & handlar lite på samma gång. Har varit ut en kort sväng idag då jag gick ner till spelbutiken alldeles här bredvid. Då var det ganska mjäkigt väder men nu verkar solen titta fram rejält. Kanske det får bli ett vinglas ute på balkongen lite senare. Läste dock i GT idag om tragedin i Skellefteå där en balkong rasat med 2 killar varav den ena omkom. Här hemma är det nog ingen fara med relativt nybyggda balkonger men jag tänkte tillbaks på mitt barndomshus där jag hade en balkong från mitt sovrum. Den var inte lite vinglig & dann. Var alltid rädd för att den skulle rasa. Hua, hemska tanke.

Vad är detta som dem kallar för Twitter egentligen?? Räcker det inte med att blogga & ha facebook? Alla dessa communities som finns ute i cyberrymden. Var med i en massa för ett par år sedan & det var riktigt roligt faktiskt. Dejta även några & det är inget jag ångrar. Men hur mkt har man inte läst om ungdomar som råkat illa ut på deras nätdejter. Jag skulle inte göra om det IDAG.

Lite tankar som dök upp idag. Jag nöjer mig med min blogg & facebook samt kolla min mail en gång i månaden ungefär =P Dålig på det :)

Kommentarer
Pia | 2009-05-23 / 13:10:41 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Hej! Vi håller också på att stöka och böka här hemma idag! =) Annars är det bra med oss med, vi har också varit förkylda, jag å Nattis! Bra att du verkar må bra! Ha så kul ikväll! =) Kram kram

Milla | 2009-05-24 / 03:15:39 | http://freedom2love.blogg.se/

Mitt ex e helt såld på twitter o letar tydligen tom reda på vilka kändisar som befinner sig på orten den vägen för att kunna rapporterar till tidningen. Robyn var en av dom. Dessa jäkla journalister! Bamsetrevlig Chalmersfest utan så särskilt många chalmerister inatt, men en hel rad suputer istället. He, he. Kram

Mikaela | 2009-05-24 / 14:13:17 | http://mickavela.blogg.se/

Vad e twitter för nåt?!

Har aldrig fattat det.



Har åxo nätdejtat. Den första killen var ett riktigt as, men den andra killen är jag fortfarande tillsammans med efter 3år, så självklart funkar det med nätdejting.



till din fråga, har inte lagt ut något youtubeklipp på min blogg än, men det kanske kommer :P

Milla | 2009-05-24 / 15:31:01 | http://www.freedom2blogg.se

Till Mikaela: Twitter e ett slags bloggande, fast i betydligt kortare form. Bara någon/några meningar åt gången.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!