Monday

Publicerat: 2009-05-18 / 12:20:41 | Kategori: Allmänt

Jag är fortsatt hemma från jobbet. Imorse vaknade jag & kände mig lika dålig igen. Så klart hade fönstret varit öppet under natten. Riktigt surt!  Men det ä'r betydligt bättre än förut så jag ska försöka ta mig till jobbet imorgon. Mer givande dagar får man leta efter. Ska ta å fixa iordning mig lite & ta en fika på Jerkstrands bageri. Helt tomt i kylen & katterna behöver mer mat. Ska passa på & handla lite annat till en kycklinggryta jag iaf tänkte göra i eftermiddag till kärleken kommer hem. Hade velat gå å köpa en hostmedecin åxå men plånboken skriker  & jag är inte så säker på att dem funkar så bra. Den jag köpte sist hjälpte lite för stunden men sen var det likadant igen.

Jag åt världens största glass igår i partille på triumf glass. Man blev bara mätt av att titta på den. Få se om ja får in lite bilder från morgondagen lite senare. NU dusch.

Kommentarer
Sica | 2009-05-18 / 15:18:41 | http://sicastyle.se

haha tack :P

krya på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!