Midsommar

Publicerat: 2009-05-20 / 17:11:53 | Kategori: Allmänt


DEt gick bättre att jobba idag än vad jag trodde.Tiden rusade iväg & helt plötsligt var man hemma igen. Frågade idag på jobbet om ledigt vid midsommar men det verkade vara alldeles för sent för att ansöka om det. Mamma hade önskemål om att jag & Kari skulle komma upp. Kanske att vi åker ändå? Vi ska filura lite till. Kari tyckte att vi eventuellt åker upp på semestern istället men att mamma gärna var välkommen hit istället. Tråkigt med midsommar i Göteborg dock. Inget som händer.

Älsklingen tar sig en eftermiddagsluring i sängen. La mig oxå men hör & häpna så fick ja ingen ro & kunde inte somna. Känner mig mer sugen på att städa lite, eh?
Regnet öser ner utanför. Mys, iaf när man kan begrunda det blöta innefrån:)

Vad ska alla göra på den lediga dagen? Några planer el bara passa på å vila ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!