Hemma en sväng

Publicerat: 2009-05-28 / 12:44:49 | Kategori: Allmänt
Blåsväder utan dess like ute idag men solen skiner & det blåser inte speciellt kallt så det går an. Är hemma en kort sväng efter jobb. Blev lite stressigt på jobbet men nu är det gjort. Sitter & vilar kroppen i soffan med alla 3 kissar bredvid mig. Om 20 min ska jag trava iväg till psykologen för samtal sen in till stan & möta upp Maja som hyr min lägenhet ute i Kortedala i andra hand. Hon ville ha en kopia på hyreskontraktet. Snart sägs lägenheten upp & hon får inte ta över den så vi får prata om vad som skall ske. Vet inte riktigt hur allt går till så jag måste höra med Poseidon. Hon vill dessutom flytta ut tidigare så jag har ingen aning nu vad som händer. Känner att jag har för mkt i huvudet nu. Så pass att jag är rädd för att krascha som jag oftast gör när det blir för mkt=/ Försöker hålla humöret på topp & ta en sak i taget men jag stressar lätt upp mig.  Har lite annat att fixa med på stan så jag får lite nytta gjort samtidigt. LÄNGTAR tills jag är hemma igen & kan SOVA. Min trötthet går inte att beskriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!