Frukost, brunch, lunch?

Publicerat: 2009-05-14 / 14:40:56 | Kategori: Allmänt
 
Nu har jag ÄNTLIGEN fått nått i magen & ska titta på Body Snatchers som går på canal + action just nu. Har bara sett en     snutt av den förut & jag tror den är riktigt läbbig. bra? Det får vi se. Kari har kvällen ikväll på jobbet sen ska han iväg till Åby på travet med ett gäng gamla veteraner från jobbet:) Jag skulle   egentligen följa med men det e nog bäst jag är hemma å kurerar mig. Så jag kommer inte få se älsklingen på hela dan. Saknar han redan =/

Som tur är e det eurovision ikväll!!
Vi får se hur det går för Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!