FREDAG!

Publicerat: 2009-05-29 / 17:19:09 | Kategori: Allmänt


Som jag har längtat efter denna dag! Jag klara av hela veckan trots stök & bök.
Idag var det härligt att gå brevbäring i den varma solen. Jag fick dessutom den
mindre delen så jag slapp stress- Tacksamt!

Jag har legat & vilat lite efter jobbet. Kari åkte nyss till fysiken & när han kommer
hem vid 19 ska vi iväg & hälsa på Steppan en kort sväng. Hans lilla Emma har
fyllt år. Eller lilla & lilla. Snart är hon alldeles för gammal för att bli kallad lilla. Så
vi ska dit & lämna present & äta lite tårta. Sen hem & om jag orkar ska jag städa
lite & kanske måla. Måla måla måla= skoj! Gud vad humöret ändras drastiskt när
man fått mer energi & är utvilad. Känner mig som en helt ny människa!

Ha en trevlig Fredag så länge!!  PUSS & KRAM

Vad hittar ni på ikväll ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!