Bloggen 1 år

Publicerat: 2009-05-26 / 09:52:23 | Kategori: Allmänt



Igår fyllde min blogg 1 år. Som present har den i förskott fått många fler inlägg än vad den normalt vis brukar få :) Känner mig mer motiverad att skriva nu av nån anledning.

Bloggen startade jag i samband med att jag träffade Kärleken. En känsla av att börja om på nytt dök upp & i första hand ville jag skriva för min egen skull. Spara minnen. Jag höll bloggen hemlig ett tag fast jag inte skrev så mkt. Rädd för pressen att alltid behöva skriva. Den rädslan finns inte nu utan jag tycker det är riktigt roligt att dela med mig samtidigt som det är så kul att många jag känner själv har bloggar som man kan följa. Sikken blogghysteri det har blivit. Nu är det nästan ovanligt att man INTE har en blogg. Roligt är det iaf & jag kommer nog fortsätta ett bra tag till.



Har fått i mig frukost precis. Skönt att det är på-fyllt i kylen. Börjar halv elva & är mkt piggare än vad jag trodde jag skulle vara. Ja, iaf om man jämför med igår eftermiddag. Ja "ljög" i tidigare inlägg förut. Går inte bara brevbäring denna vecka utan ska jobba inne 2 dar. Onsdag för att jag klockan 10 ska kunna gå på ett möte med seko för långtidssjukskrivna. Långt sådant som håller på fram till 15. Torsdag  som jag alltid ska jobba förmiddag för att jag ska hinna gå till psykologen kl 13.15. Dock har jag gjort en tabbe. IDAG ska jag egentligen vara hos sjukgymnasten klockan 13 men får ställa in för min chef ändrade mitt schema i slutet av förra vecka. Hade helt glömt bort det så nu måste jag ringa & avboka. Riktigt surt för jag ville verkligen gå. Gillar inte när det ändras med scheman & tider när man redan lagt upp ett schema.  Jag med mitt yrsnille kan inte hålla reda på allt heller. Få ta upp det senare på jobbet.

Nu är det strax dags att gå. Trevlig Tisdag så länge!


Kommentarer
Mikaela | 2009-05-26 / 14:16:55 | http://mickavela.blogg.se/

Grattis till ett årsdagen!

Pia | 2009-05-26 / 19:01:33 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Grattis bloggen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!