13 timmar!

Publicerat: 2009-05-29 / 08:41:13 | Kategori: Allmänt
ZZzzzZZZZzzzZZZZZzzzZZZ   19.00 - 08.00

JAPP! Så länge sov jag igår kväll/natt. Dagen gjorde sitt. Vi kom hem vid 18 efter allt till min stora glädje var fixat! Det var mkt flängande igår minst sagt. Var uppe i en timma när vi kom hem sen kände jag att näe nu ger jag upp. Var meningen att jag skulle vila lite bara men jag sov & då menar jag SOV! Vaknade upp vid 3 i morse nästa gång & fick gå på toa sen sov jag vidare några timmar till. Nu är ska jag bara ta medicin & en dusch sen är jag fit for fight för sista jobbdagen på veckan. Känner mig utvilad = Halleluja!

Tack så mkt för fina kommentarer angående ljusstaken. Det värmer!!

Kommentarer
Cutie | 2009-05-29 / 09:39:15 | http://everydaywithcutie.blogg.se/

Det slog mig och blev verkligt för ca 2 veckor sen. Men jag har någonstans vetat det sen oktober 2008. Och jag har ALLTID undrat. Men nu flyttar jag och då kommer jag byta telefonnummer och även namn, och detta är för att jag inte kan se mig själv i det namn och efternamn jag har. De känns inte som mig - utan som deras sorliga produkt.

anna | 2009-05-29 / 10:11:30 | http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

att man kan vara så in i bomben trött ibland,när man egentligen vill bara pigg som en lärka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!