Hurra hurra hurra!

Publicerat: 2009-03-15 / 10:19:27 | Kategori: Allmänt

          Malena vann ! Tror jag aldrig varit så nöjd förut schlkagerfantast som jag är. Jag satt & fällde en å annan tår när det precis var klart & rösten rasslade ett tag efter haha! Var lite skakis när juryn la ut sina röster, tänkte , va fan hur tänker dem som. Speciellt norrland som man kommer ifrån. Min förre detta grannstad Sundsvall?? Nä jag ska inte säga nått. Göteborgs jury rösta lika dåligt :) Glömde att folkets röster skulle göra sig hörda haha!

Här i Göteborg är det STRÅLANDE väder idag! Knallblå himmel & behagliga temperaturer, välkommen våren! Jag & älsklingen ska iväg & ta en söndagsfika i stan sen diverse inhandling ! Bl. a en kolsyretub till våran Soda stream. Världens bästa uppfinning. Älskar sodavatten! Så skönt att kunna göra iordning när & hur mkt man vill.

Jag har otroliga cravings efter potatisgratäng & lammbiffar så det får det bli i eftermiddag. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det.

Trevlig söndag !

Kommentarer
Anne | 2009-03-22 / 18:34:24 |

Hej Tove!

Såg idag att du ringde igår. Känner mig hängig idag så vi ses imorgon. Igår var det mycket bättre. Var ute på en leonberger promenad. Jag tror det var 10 lejon och lille Lakris. Vic hade tjejmiddag hemma så på kvällen blev det en promenad i Kungälv och fika hemma hos min mamma innan Vic ringde och sa att vi fick komma hem. Håller med dig om Soda Streamen. En otroligt bra uppfinning. Puss och Kram så ses vi imorgonbitti. Hälsa gubben.

Anne | 2009-03-24 / 20:43:14 | http://anne.enna.se/#home

Hej Vännen!

Jag har utmanat dig i min blogg. Gå in och kolla.

Puss å Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!