Happy !

Publicerat: 2009-06-10 / 20:20:43 | Kategori: Min kamp
Igår & i förrgår var en av de värsta dagarna jag haft på länge.  Sådan ÅNGEST & depp. Jag ville helt lägga livet åt sidan. Jag vill säga upp mig, flytta & fly allt det onda. Jag var medveten om varför mitt psyke kollapsa så det var på ett sätt skönt trots det hemska. Men idag! Idag mår jag hundra gånger bättre. Trodde aldrig att det skulle gå över så fort. Det är något som jag märker blir bättre & bättre. Jag stannar inte i nedåtdalarna för länge utan jag kan kämpa mig ur de ganska snabbt. Nedåtperioder har vi alla & det är väl tur på sitt sätt annars hade vi aldrig kunnat njuta så mkt som vi gör när vi mår bra! Det gör jag nu & gläds bara åt saken att jag kommit ur hopplösheten.

Mitt STORA extraplus i vardagen är min Kari.
Utan honom hade jag aldrig klarat mig så pass bra
som jag har gjort & han var ett stort stöd dessa dagar!
Vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!