Flämt Flämt

Publicerat: 2009-08-29 / 11:23:43 | Kategori: Allmänt
Nu har en efterlängtad helg anlänt & jag har åkt på influensa. NEJ, inte svin som jag med fler trodde först utan en vanlig hederlig sådan, hpf! Det obehagliga är att den satt sig i luftvägarna sdå jag har svårt att andas. Nu har jag varit sjuk 4 gånger på knappt 2 månader. Mitt imunförsvar e fortfarande ur balans så även mina hormoner. Men men.....jag kämpar på & försöker inte låta nedåtdalarna regera.

Kari är på domarkurs hela helgen så jag har lägenheten heelt i mina händer! Skönr att få vara själv å dona runt men jag saknar honom redan! Nyttigt att vara ifrån varandra ibland. Nu tycker jag grannarna bör ha vaknat så nu dundrar jag på med hög musik å ska hamra upp lite spikar här å var!

Återkommer. PUSS!


Tagen från badstranden i Svartvik,Härnösand

Kommentarer
Pia | 2009-08-29 / 13:33:44 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Fin bild! Blä för å va sjuk, krya på dig! Kramen

marie | 2009-08-30 / 18:08:06 |

mycket fin bild..hoppas du blir piggare snart, tur att det inte var svinsjukan:)kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!