Uppdatering

Publicerat: 2009-04-27 / 19:43:19 | Kategori: Allmänt
                                                                
Bloggpaus ett par dar. Jag
har varit så trött trött trött efter förra veckans jobb & krångel med balansen i kroppen. I fredags hade vi jobbpartaj men jag höll bara ut till nio drygt då det banka i huvudet & kroppen skrek efter vila. Mådde riktigt illa när jag gick hem.
                                         
                                      Nu är kroppen i balans efter ordinerad medicinmängd. Dock bestämdes det efter ett läkarbesök förra Torsdag att jag ska ta en paus från medicinen. Testa & se hur det känns. Minns i början hur effektiv den var. Min känsla av att ha noll lust & ork ökade drastisk & förmågan att äntligen orka ut från lägenheten var ett faktum. Nu kan jag säga att det verkar vara vilket som. Medicinen gör mig ingen nytta & att öka dosen är inget jag är beredd att göra. Enligt läkaren är jag fortfarande inne i min depression men att jag är på väg ur. Mina upp & nerdalar ligger inte lika täta som förut & dem negativa är inte lika djupa å långa + att jag har framtiden i sikte. Det var SKÖNT att höra !!
Nästa vecka ska jag börja trappa ner & om några veckor kommer jag kunna vara utan. Vi testar. Kommer att va en jobbig period under nertrappningen har det sagts men jag e förberedd. Detta leder så småningom till något positivt får man hoppas.


Postenfest
Det roligaste under kvällen var nog när det startades bygga ett domino av alla enirokataloger som var över runt hela kontoret :) Tyvärr missa jag själva dominoeffekten men som tur var hade någon filmat så man kunde se i efterhand.
Annars bjöds det på TACKOS & laxmacka till förrätt, gott gott.

                                          Några av deltagarna ! Frisk luft ute på bryggan.

                                                                             Domino-Eniro

                                                              Det behövdes en del kataloger. . .

Över till nutid. Kari är ute & springer i skatås!
Jag orkade inte; iaf inte springa & jag ville blogga=)
men han gav mig lite energi & lust. 
Dagarna då jag inte gått brevbäring skulle passa ypperligt till motion.

nu jäklar. . .



Lyssnar på Lilly allen på VH1. Hur BRA är inte den tjejen!! Har en skiva men den nya ska införskaffas!

Hoppas alla har en skön kväll! Måndag-snart fredag = ledigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!