Vinkväll

Publicerat: 2008-08-22 / 20:00:45 | Kategori: Allmänt

Ikväll är det vinkväll ;)

Jobbade mina 25 procent imorse sen har jag i princip bara vilat & tagit det lugnt.
En eftermiddagsprommis sen lite doning hemma i lägenheten. Tyckte
 det var kaos men det gick förvånansvärt fort att reda ut det mesta.

Kärleken har kvällspasset på jobbet. Vi sa att om tid fanns så skulle han komma hit emellan & sova ett tag innan. Vet att han börjar vid 16. Klockan gick & närmade sig 15.40 & jag hade inte hört något så jag antog att han inte skulle komma men precis när jag hunnit tänka den tanken plinga det på dörren. Flämtandes stega han in i lägenheten.Vi pussades & kramades i sängen i kanske 5 min sen var han tvungen att åka igen haha. Det var det kortaste besöket men enligt honom & förstås mig åxå så var det absolut värt det ;)

Jag kände på en gång när jag öppnade dörren hur värmen strömade igenom
 hela kroppen när jag såg honom. När han krama om mig i sängen brast han ut...   
- Åh jag älskar dig sååå MKT ! jag har det så bra
 
Jag riktigt kände hur det kom inifrån & en en gång kom värmen sipprandes genom kroppen.
Det e JAG som har det så bra el VI tillsammans.

Min vardag andas kärlek just nu & jag e så lycklig!
Vid 21.30 kommer han tillbaks & jag har köpt lite gotta sen ska det mysas! 

Ha en trevlig Fredagskväll !

Kommentarer
..:Sarah:.. | 2008-08-22 / 22:32:23 | http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Hello=)



'vinkar'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!