Soffläge strax

Publicerat: 2012-05-06 / 19:38:31 | Kategori: Shoppat



Idag fick jag använda min nya favorittunika från Kappahl tillsammans med favoritsjalen. Svårt med att få till färgen på kort igen men den är väldigt turkos. Kände mig som en riktig färgklick på stan med mina rosa dojjor till :) Det börjar växa till sig i sommargarderoben och det känns skönt så man slipper springa som en galning när värmen redan är här.



Åkte som sagt in till stan men inte för nöjes skull. Magen kändes inte bättre i morse (dock bättre i skrivande stund) så apoteket fick sig ett besök. Nu tror jag bestämt att det ska lugna sig för den verkar vara gladare men träningen får ligga på hyllan idag då faktiskt blivit värre av fysisk aktivitet innan. Dricker ersättning och vilar.

Kari är duktig och putsar fönster och jag tror nog han får ta ett race på hallspegeln också om man kikar på mittenbilden;) Efter det dyker Hamilton upp i våran ruta. Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!