Lördagsstök

Publicerat: 2012-03-03 / 11:26:14 | Kategori: Music
Idag kör jag denna på hög volym mest hela dagen och städar lägenheten. Jag har vilodag från
träningen och försöker njuta av lugnet. Katterna ligger och njuter i solen på balkongen.

Blev lite besviken då jag försökte boka tid för håret men på alla mina favoritsalonger är det
fullbokat :/ Det får helt enkelt bli i veckan om tid finns el nästa helg. Det tar förmodligen ett
tag att göra iordning mitt hår då det först måste ha en avfärgning på blekningsmedlet.
 
Ikväll, andra chansen! Jag tycker faktiskt att det har varit ganska bra låtar i melodifestivalen 
ändå, fast ingen man riktigt gått igång på. I finalen hejar jag på Loreen & David lindgren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!