Konstig stad!

Publicerat: 2012-04-08 / 12:59:39 | Kategori: Pyssel



Sitter och väntar på att Kari ska komma hem med borren och bokstavligt darrar för att jag är så nervös över hur det ska gå, skitlöjligt!! Men jag tänker på kissarna också. Ska stänga alla dörrar och flytta ut med dom på balkongen så länge det borras men det låter ut dit ändå. Får hoppas att det går fort! Satt ett bra tag ute på balkongen och solade lite men nu behövde jag nånting att göra för att ta bort nervositeten:)

Visar min något konstiga bild som jag gjort på akrylen som jag ramade in igår. Strange little town. Jag har försökt måla av en design som fanns på en hemsida som jag blev så kär i. Svårt att ta kort när det blänkte så mycket. Happ....vad ska jag göra nu då??

Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-05-10 / 22:34:08 |

Jag vet vad du ska göra, du ska måla en tavla till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!