Rubrik

Publicerat: 2011-09-01 / 21:44:54 | Kategori: Shoppat
Får be om ursäkt för mina sista tråkiga inlägg. Jag brukar i normala fall inte ens försöka mig på nått skrivande när jag mår lite kasst Jag har numera svårt att uttrycka mig positivt i både skrift och tal om allt inte står rätt till. Förut var det lätt att klistra på ett smile och låtsas som att det regna men hur hälsosamt är det? Tror mer på att få ur sig skiten, SEN kan man gå vidare.

Idag har jag ändå fått mkt nyttigt gjort. Började med en rask promenad sedan möte med diakonissan, fyndat lite smått och gott, städat och nu ikväll var jag iväg till varmvattenbassängen.

Tyvärr gick inte mötet med diakonissan så bra som jag hade hoppats på. Det finns helt enkelt inte mkt hjälp att få idag där ute om man har psykiska problem. Det finns en liten chans att jag kanske kan få gå hos en psykolog som jobbar där tillfälligt under hennes utbildning men det var väldigt osäkert. Ska dit igen på möte nästa Torsdag så får vi se vart det leder.

Efter ett energislukande möte strosa jag iväg till butiken Klädlagret som ligger väldigt nära till. Där kan man fynda! Alla (2) mina byxor var fulla med håll så chansa på att jag skulle hitta något billigt hos Klädlagret och nog hitta jag underdelar allt! För 280 :- fick jag 2 leggings, ett par tights och en träninsbralla i sånt riktigt skönt material. Nu kommer jag känna mig "glassig" på mina promenader:) Riktigt nöjd att jag tog mig tid att kika där inne. Fick även med mig ett par stickor och 2 värmeljuslyktor som jag inte kunde låta bli för 45 kronors.



Träningen i rehabbassängen gick superbra! Tog i lite extra idag för att driva ut lite dåligt. Nu mår jag väldigt mycket bättre. Mer endorfiner vill jag ha!

Imorgon har Kari ledigt och det blir nog en del pluggande för honom inför domarkursen  (innebandy) som han har senare på fredagskvällen.  Varje år går alla domare kurs där dom testas fysiskt och om dom har reglerna kvar i huvudet inför kommande säsong. Jag har lovat att köra lite förhör på han ikväll men imorgon ska jag passa på och sticka en massa då han sitter med boken.

Måste bara visa den coola servetthållaren som vi köpte för ett tag sen.
Tyckte den var så fin med frihetsgudinnan :)

 

Kommentarer
Anonym | 2011-09-08 / 22:16:20 |

Varför måste man vara så jävla glad för då, hela tiden.. Puss

Tove | 2011-09-09 / 12:05:50 |

haha precis! "Kul att du är lycklig!" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!